Новини

До уваги батьків другокласників!

ДО УВАГИ БАТЬКІВ ДРУГОКЛАСНИКІВ!
     У другокласників віковою особливістю є наочно-дієве та наочно – образне мислення (все що вивчаємо, необхідно побачити і доторкнутися).
     У цей період відбувається активне освоєння навчальної діяльності. Починають розвиватися довільна увага і пам'ять. Але для тривалої концентрації дитині потрібна зовнішня допомога: цікаві картинки, звукові сигнали, ігрові ситуації. Увага залежить не лише від волі дитини, але і від темпераменту. Стійкість уваги знижується до кінця дня, тижня, навчальної чверті, після захворювань.
     У другому, як і у першому класі, мають продовжуватися лінії дошкільного розвитку: пріоритетність виховних завдань, цілісність впливу на дитину через взаємозв’язок навчальної та ігрової діяльності. Під час гри діти вільніше, ніж під час будь-якої іншої діяльності, ставлять цілі, реалізовують їх, аналізують результати. Граючись, вони виступають суб’єктами ігрового процесу, його активними творцями, спроможними впливати на буття, постійно самовдосконалюючись.
     Окрім того, під час гри діти молодшого шкільного віку почувають себе вільно і комфортно. Це стосується всіх учнів, які мають різні психологічні особливості (і здібних, і активних, і пасивних).
     У деяких другокласників може спостерігатися сильне прагнення до лідерства. Між деякими дітьми з'являється суперництво. Починає розвиватися здібність до співпраці у іграх і навчанні. Діти вчаться домовлятися, поступатися один одному, розподіляти завдання. Але це їм ще важко робити без допомоги.
     Для семирічного школяра, який відчуває труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, заохочення найменшого успіху має велике значення.
Вміло користуйтесь оцінкою, закладайте основи для формування у дітей умінь об'єктивно оцінювати хід і результати своєї діяльності, стимулюйте розвиток позитивних мотивів, підтримуйте у них почуття власної гідності, доброти і чуйності, бажання працювати разом з однолітками.
     Починаючи з 2-го класу учні виконують домашні завдання. Успішне виконання домашніх завдань в значній мірі залежить від Вашої співпраці з учителем (вихователем групи продовженого дня). Важливим є дотримання оптимального режиму виконання домашніх завдань, Ваша посильна допомога і контроль за виконанням.
     Особливу увагу приділяйте збереженню та зміцненню фізичного здоров’я дітей. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору під час виконання домашніх завдань через кожні 15 хвилин проводьте фізкультхвилинки та гімнастику для очей.
     Шановні батьки! Сподіваємось на тісну співпрацю з Вами, яка дасть позитивні результати!

      Відповідно додатка до листа Міністерства освіти і науки від 30.05.2013 №1/9-383
«Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладах»