шаблоны joomla 1.7

Тренувальні турніри до міської олімпіади з інформатики 2015

http://134.249.159.199//cgi-bin/new-client?contest_id=22

http://134.249.159.199//cgi-bin/new-client?contest_id=23

http://134.249.159.199//cgi-bin/new-client?contest_id=24

Користувачі для входу:

 

sch0101
sch0102
sch0103
sch02
sch0301
sch0302
sch0303
sch0401
sch0402
sch0403
sch0501
sch0502
sch0503
sch0701
sch0702
sch0703
sch0901
sch0902
sch0903
sch10
sch11
sch12
sch1301
sch1302
sch1303
sch1501
sch1502
sch1503
sch1601
sch1602
sch1603
sch1701
sch1702
sch1703
sch1801
sch1802
sch1803
sch1804
sch1805
sch1806
sch1901
sch1902
sch1903
sch2001
sch2002
sch2101
sch2102
sch2103
sch2104
sch2201
sch2202
sch2203
sch2301
sch2302
sch2303
sch2304
sch2401
sch2402
sch2501
sch2502
sch2503
Ви тут: ГоловнаПравовиховна робота

Безпека дітей в Інтернеті

З метою підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу, створення сприятливих умов для підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві, забезпечення захисту дитини від шкідливих інформаційних впливів, акцентування уваги на важливості безпечної поведінки у Всесвітній мережі, у День безпечного Інтернету ( 8.02) відбулася зустріч учнів 3-б класу ( уч. Васійчук О.В.) з старшим інспектором сектору ювенальної превенції Корженевською Наталією, інспектором сектору ювенальної превенції Віталієм Шергеєм та курсантом Прикарпатського факультету НАВС Анастасією Скачко. Школярі переглянули мультфільми про безпечне користування Інтернетом: «Нові корисні підказки. Увага! Інтернет!», «Безпечний Інтернет", дізналися більше про Інтернет-культуру, пригадати правила Інтернет спілкування та дали обіцянки їх дотримуватись, а також познайомилися з цікавими, а головне, безпечними Інтернет-ресурсами.
  

Лихослів'я – духовне насилля!

Профілактична робота в школі триває. Представниця ГО "Знати, щоб жити" Анастасія Ойович ( за сприяння департаменту освіти Луцької міської ради) провела цикл тематичних зустрічей з учнями 4-х класів ( 4-Д, 4-З, 4-Ж) та 3-Д на тему "Лихослів'я". Використання у мовленні нецензурної лексики завдає шкоди тому, що ці слова зачіпають сутнісні аспекти буття людини. За допомогою лихослів’я людину можна знецінити. Не можна виправити все суспільство, але зупинити негатив всередині сім’ї, класу, групи можна. І розпочинати слід із себе, беручи приклад із людей, які не лаються. Цих людей називають моральними і такими, що володіють нормами етикету. Моральними рисами, які визначають ставлення людини до інших, є: доброта, великодушність, гідність, скромність, милосердя. А етикет – дотримання регламентованих норм у стосунках між людьми. Ось таких орієнтирів слід дотримуватися, вдосконалюючи себе. Впливати на тих, хто лихословить, слід власним прикладом високої мовної культури. Позиція «Я – виняток!» важка, але й приваблива для особистості.

      

Наші долоньки!!!

НАШІ ДОЛОНЬКИ!!!
В Україні проходить Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства". Учні 3-А ( класовод Світлана Петрівна Помяновська ), 4-Б ( класовод Христин Л.А.), 4-В ( класовод Гунько К.В.), 4-З ( класовод Романюк А.І.), ГПД #2 ( учитель Оксана Новосад ) долучилися до флешмобу "Долоньки не для побиття! А для чого ж тоді?". На арттерапевтичних заняттях, з метою профілактики насилля, діти висловлювали думки та різноманітні ідеї, що ж цікавого і корисного можна робити своїми кольоровими долонями.... ОБІЙНЯТИ, ДОПОМОГТИ, ПІДТРИМАТИ, ГРАТИСЯ, ДАРУВАТИ ДОБРО....
 
 

Насилля і діти

І знову ми піднімаємо тему булінгу...учні 3- В класі ( класовод Саган О.Я.) теж підтримали шкільну акцію "Наші долоньки не для побиття". Їхні долоньки для ДОБРА. Класовод разом з вихованцями говорили про формулу протидії насильства. Формули лише в математичних дисциплінах?!..а ось і ні....Формула «stop-talk-walk»- основні слова та дії проти булінгу!!! Підсумок години спілкування- художній образ серця з дитячих долоньок та хештег #булитинекруто!

Тільки не мовчи!

«16 днів проти насильства!»
Всеукраїнська АКЦІЯ має на меті привернути увагу суспільства до проблем подолання насильства у сім'ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав.
Учні 4- Д класу ( класовод Прус С.К., асистент Сікора О.С.) не залишились осторонь даної проблеми та були у творчому пошуку розуміння толерантності на годині спілкування з елементами тренінгу «Ми проти насильства». В ході роботи складали мотивуючі історії та по завершенню, за гарною традицією, створили арт з долонь із закликом проти насилля.
Тільки не мовчи...